Menu
Cosul tau

Motocultor T700 EPTO + Set Roti, 673758

Motocultor T700 EPTO + Set Roti, 673758
Motocultor T700 EPTO + Set Roti, 673758
  • Disponibilitate: Acest produs nu mai face parte din oferta noastra
  • Producator: Honest
  • Cod produs: hn_673758
1.751,80Lei
Credit module tbi bank RO 3.3.5

107.22 Lei x 24 rate

Motor puternic de 7CP pe benzina, 4 timpi racit cu aer
Cutie viteze cu 2 trepte inainte si 1 treapta inapoi
Manerul ergonomic ajustabil pe 2 axe: stanga/dreapta si pe inaltime
Freze cu 3 latimi de lucru : 60-80-110 cm
Sistem cu tija de fixare a accesoriilor
Anvelope cu profil agricol 4.00-8"
Ulei recomandat pentru motor (600 ml) si cutia de viteze (800 ml) : 674035 - Ulei 4T

 

Zona de lucru


 Nu utilizati echipamentul in sol care contine roci, sarme sau alte materiale dure.
 Nu lasati copii sau persoanele neautorizate in zona de lucru. Distragerea atentiei poate cauza pierderea controlului uneltei.
 Nu suprasolicitati echipamentul! Masina poate fi folosita in conditii de siguranta daca sunt respectati parametrii de exploatare care o caracterizeaza. Nu utilizati unelte cu un alt scop fata de cel pentru care sunt destinate.
 Nu porniti si / sau utilizati aparatul in spatii inchise, intrucat exista riscul intoxicatiei cu gazele evacuate .
 Alimentarea cu combustibil trebuie realizata in aer liber, departe de zonele cu potential exploziv, de exemplu in prezenta lichidelor, gazelor sau particulelor inflamabile, in timp ce motorul este oprit.
 Este interzis fumatul in timpul alimentarii cu combustibil
 La utilizarea pe teren inclinat:
o Nivelul benzinei in rezervor trebuie sa fie mai putin de jumatate pentru a evita riscul deversarii
o Deplasarea motocultorului sa se faca pe panta de nivel constant , nu „sus-jos”
o Panta maxima recomandata este de 10º


Masuri de siguranta personala


 Nu utilizati motocultorul daca ati consumat bauturi alcoolice, medicamente care pot influenta capacitatea de reactie si concentrare, droguri sau alte substante halucinogene, sau daca sunteti obositi, bolnavi.
 Purtati echipament si incaltaminte de protectie corespunzatoare.Nu purtati haine largi sau bijuterii. Daca aveti parul lung, acesta trebuie legat. Apare riscul prinderii acestora de catre partile componente ale masinii aflate in miscare.
 Evitati pornirile accidentale. Transportarea uneltelor cu degetul pe intrerupator creste riscul de accidentare.


Service


 Repararea trebuie realizata numai de catre personal autorizat prin inlocuirea cu accesorii si piese de schimb originale pentru a se evita producerea accidentelor datorate reparatiilor necorespunzatoare
Masuri de siguranta specifice motocultorului.
ATENTIE! Se impun masuri speciale de siguranta in cazul utilizarii motocultorului datorita vitezei mare de rotire a frezelor.
 La prima punere in functiune a utilajului: se solicita vanzatorului sau persoanelor de specialitate explicatii cu privire la functionarea in conditii de siguranta a echipamentului.
 Tineti mainile si picioarele la distanta de freze in timp ce acestea functioneaza
 Opriti motorul si decuplati ambreiajul frezelor inaintea oricarei operatiuni de verificare sau intretinere
3
 Mentineti un control ferm al ghidonului. Acesta poate avea tendinta de ridicare in momentul cuplarii frezelor.
 Trebuie pastrata o distanta de cel putin 15 de metri intre masina si oameni, animale sau bunuri fragile.Obiectele lovite de motocultor sau parti din frezele uzate pot fi aruncate departe de motocultor.
 Este interzisa utilizarea utilajului de catre persoane minore cu exceptia tinerilor peste 16 ani care au fost instruiti de catre persoane autorizate.
 Nu lucrati cu motocultorul in caz de vreme nefavorabila (vant, ploaie, zapada , gheata), pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa - pericol crescut de accidente!


Domeniu de utilizare.


Motocultorul este destinat uzului personal pentru prelucrarea solului, pregatirea si intretinerea patului germinativ.
 

Montarea pe motocultor a frezelor de sol


Axul hexagonal pentru freze permite montarea usoara si rapida a frezelor si a altor accesorii.
Procedati conform instructiunilor de mai jos.
a. Curatati cu grija alezajul frezei si axul masinii ;
b. Gresati pentru montare/demontare usoara.
c. Introduceti alezajul frezei pe ax si asigurati cu stiftul de fixare .


Reglare latime de lucru


Se pot regla trei latimi de lucru (60 - 80 - 110 cm) cu ajutorul unei perechi de prelungitoare.
- Latime de 60 cm :setare de baza cu 2 freze
- Latime de 80 cm: setare de baza cu 2 freze si 1 prelungitor.
- Latime de 110 cm: setare de baza cu 2 freze si 2 prelungitoare

Reglare inaltime ghidon:
Slabiti parghia de fixare a ghidonului, ridicati sau coborati ghidonul in pozitia dorita si strangeti parghia de fixare

Reglare unghi lateral ghidon
Slabiti parghia de fixare a ghidonului, rotiti stanga sau dreapta in pozitia dorita apoi strangeti parghia de fixare.

Reglare adancime frezat:
Extrageti agrafa si boltul din adaptorul pentru accesorii,slabiti piulita de blocare si surubul care fixeaza pintenul in suport.Apoi glisati in sus sau jos suportul pintenului in adaptorul pentru accesorii si/sau pintenul in suportul lui, dupa caz.La final strangeti suruburile si piulitele, introduceti boltul in adaptor si asigurati-l cu agrafa.

Montare unelte si accesorii
Pentru a monta o unealta sau un accesoriu pe motocultor, respectati instructiunile funizate de producatorul acestora.
Roata frontala
ATENTIE! NU utilizati roata frontala pentru efectuarea lucrarilor agricole, ci numai pentru deplasare si intoarcere
Opriti intotdeauna motorul inainte de a actiona asupra rotii frontale

Alimentare ulei motor
 Amplasati motocultorul pe o suprafata orizontala si demontati busonul de umplere,
 Alimentati cu uleiul recomandat ( cca 600ml ULEI SAE 10W-30 - 4T) pana la nivelul MAX.
 Remontati busonul de alimentare si strangeti-l bine.

Alimentare ulei transmisie
 Amplasati motocultorul pe o suprafata orizontala si desurubati busonul de alimentare cu ulei al transmisiei.
 Alimentati cu cca 800 ml ULEI SAE 10W-30 pana la nivelul recomandat.
 Remontati busonul de alimentare si strangeti-l bine.

Alimentare carburant
Utilizati benzina fara plumb cu cifta octanica COR minim 91.Nu utilizati niciodata benzina veche alterata sau amestec benzina-ulei.Evitati patrunderea apei sau a impuritatilor in rezervor

Pornire motor

1. Mutati clapeta robinetului de combustibil in pozitia ON 2. La temperaturi scazute mutati clapeta de aer (soc) in pozitia inchis.Nu utilizati clapeta cand motorul este cald sau temperatura aerului este ridicata. 3.Apasati contactul motor in pozitia Ò
4.Rotiti clapeta de acceleratie spre stanga.
5.Imobilizati motocultorul tinand cu mana stanga de ghidon. Trageti usor de minerul starterului manual pana ce simtiti ca “a agatat”, apoi trageti energic in directia indicata, cat va permite lungimea bratului.NU eliberati manerul starterului pentru a reveni in pozitia initiala.Readuceti-l usor cu mana pentru a preveni deteriorarea lui.
Daca motorul nu porneste, este posibil ca bujia sa fie umeda.In acest caz, desurubati bujia, stergeti-o si uscati-o dupa care actionati demarorul de mai multe ori, fara bujia montata, in scopul de a curata si ventila camera de ardere.
6. Dupa pornire, lasati motorul sa se incalzeasca cateva minute. Daca parghia socului a fost in pozitia INCHIS, deplasati treptat parghia catre pozitia DESCHIS, pe masura ce motorul se incalzeste. Dupa perioada de incalzire, clapeta socului trebuie sa fie complet deschisa, si turatia motorului sa fie stabila.

Utilizare ambreiaj;
 Cuplare: Strangeti parghia ambreiajului
 Decuplare: eliberati parghia ambreiajului

Selectarea treptei de viteza
ATENTIE! NU utilizati treapta de mers inapoi pentru efectuarea lucrarilor agricole, ci numai pentru deplasare si intoarcere
Pentru selectare treptei de viteza reveniti cu parghia acceleratiei la turatia de mers in gol si decuplati ambreiajul, inainte de actionarea parghiei schimbatorului de viteze.Evitati sa aplicati o forta excesiva asupra parghiei.


Oprire motor
1. Eliberati parghia ambreiajului.
2. Deplasati parghia acceleratiei spre dreapta in pozitia de turatie redusa
3. Aduceti parghia schimbatorului de viteze in pozitia N .
4. Apasati butonul contactului motor in pozitia OFF.
5. Rotiti robinetul de combustibil in pozitia OFF

Rodaj
In primele zece ore de functionare, utilizati o turatie moderata pentru functionarea motorului. In orice caz, nu supra-turati motorul pentru a permite componentelor in miscare un rodaj corect. Dupa incheierea perioadei de rodaj motorul va atinge performantele maxime. Dupa primele doua ore de functionare, verificati strangerea corecta a tuturor piulitelor si suruburilor.
Recomandari utilizare
 In timpul lucrului apasati si coborati usor ghidonul astfel incat sasiul sa fie inclinat pe spate cu 5-7º si pintenul sa fie scufundat in sol.
 Daca motocultrul tinde sa avanseze prea repede, nu reduceti acceleratia ci apasati pe ghidon pentru ca pintenul sa penetreze solul si sa franeze inaintarea.Continuati sa apasati pe ghidon pana cand frezele au sapat la adancimea dorita apoi reduceti apasarea pe ghidon.
 In cazul in care frezele patrund in sol dar motocultorul nu inainteaza,reduceti apasarea pe ghidon si deplasati-l usor stanga-dreapta.daca fenomenul persista, ridicati pintenul cu o gaura.
 La schimbarea directiei apasati pe ghidon in directia dorita si pivotarea motocultorului va fi mai usoara.

Curatare


Pastrati curate fantele de ventilatie ale carcasei pentru a preveni supraincalzirea motorului
 Regulat, de preferat dupa fiecare utilizare curatati echipamentul cu o carpa moale.Daca murdaria persista, utilizati o carpa umezita intr-o solutie de apa si sapun
 NU utilizati solventi (ca de exemplu : petrol si derivati, alcool) intrucat acestia pot deteriora partile din plastic.

Inlocuire ulei motor


 Amplasati o tava sub motor pentru colectarea uleiului uzat, demontati busonul de umplere, cel de golire si saiba de etansare
 Inclinati usor motocultorul spre fata si asteptati scurgerea completa a uleiului
 Remontati busonul de scurgere cu o saiba de etansare noua si strangeti bine
 Alimentati cu uleiul recomandat pana la nivelul MAX.
 Remontati busonul de alimentare si strangeti-l bine.
Predati uleiul uzat catre o unitate de colectare autorizata.


Intretinere filtru aer


Efectuati mai des aceasta operatie cand motocultorul este utilizat in zone cu praf.
 Desurubati piulita fluture si scoateti capacul filtrului.
 Extrageti elementul filtrant si examinati-l. Inlocuiti-l imediat daca ati constatat fisuri sau rupturi.
 Curatare element filtrant din burete:spalati cu apa calduta si detergent, clatiti bine si lasati-l sa se usuce complet.
 Scufundati in ulei motor curat si stoarceti total excesul.La prima pornire, motorul va evacua fum abundent dacanu ati eliminat excesul de ulei din burete
 Remontati in ordine inversa elementele filtrului de aer.


Reglare bujie


Verificati distanta intre electrozii bujiei o data pe an sau in cazul functionarii defectuoase.
 Desurubati bujia cu ajutorul cheii speciale
 Reglati distanta intre electrozi la 0.7-0.8 mm
 Pentru remontare, rotiti MANUAL bujia pana la capat dupa care strangeti usor cu cheia.

Curatare pahar decantor


 Rotiti robinetul de combustibil in pozitia OFF
 Demontati paharul decantor utilizand o cheie de 10 mm
 Eliminati depunerile din interior si curatati-l cu sovent neinflamabil.
 Montati o garnitura noua si strangeti bine paharul
 Rotiti robinetul de combustibil in pozitia ON si verificati daca sunt scurgeri.

Curea transmisie
Verificare tensionare

 Opriti motorul si indepartati aparatoarea transmisiei
 Apasati la maximum maneta ambreiajului, astfel incat rola intinzatoare sa se afle in partea superioara a cursei.
 Tensionarea curelei este corecta daca in aceasta pozitie distanta intre curele este de 45-50 mm

Tensionare:
 Slabiti suruburile de fixare a motorului si deplasati-l in fata sau in spate pana la obtinerea tensionarii corecte
 Strangeti suruburile de fixare a motorului

Reglare limitatoare
 Slabiti suruburile de fixa

re ale distantierelor si apasati la maximum maneta ambreiajului
 Reglati distantele confor schitei atasate.
 Strangeti suruburile de fixare


Carburator


La altitudine ridicata reglajele standard ale carburatorului genereaza un consumul de benzina ridicat si performante scazute ale motorului. De aceea in cazul utilizarii pe perioade indelungate la altitudini mari (peste 1500m), adresati-va unui service autorizat pentru efectuarea reglajelor optime.

Date tehnice

Tip motor 1 cilindru in 4 timpi, racire cu aer

Adancime de lucru 15-25 cm

Latime de lucru 60-80 -110 cm

Putere maxima / Turatie maxima 7 CP / 3600 RPM

Capacitate cilindrica 208 CC

Sistem aprindere Electronic, fara ruptor mecanic

Ulei motor 4 timpi * SAE 10W-30

Capacitate ulei motor 0.6 L

Combustibil motor Benzina fara Pb , COR minim 91

Capacitate rezervor 2.4 L

Ambreiaj Curea trapezoidala + rola intinzatoare

Material cutie viteze Aluminiu

Viteze 2 inainte + 1 inapoi

Ulei transmisie* SAE 10W-30

Capacitate ulei transmisie 0.8 L

Greutate fara accesorii si combustibil 75 Kg


Depozitare
 Intotdeauna inainte de depozitare curatati carcasa cu o carpa putin umezita in apa cu sapun.
 Depozitati unealta intr-un spatiu inaccesibil copiilor intr-o pozitie stabila si sigura intr-un loc racoros si uscat, evitand temperaturile prea ridicate sau scazute.
 Protejati unealta fata de actiunea directa a razelor solare si pastrati-o intr-un loc intunecos, daca este posibil.
 Nu pastrati unealta ambalata in folie sau in punga de plastic pentru a evita acumularea umiditatii. Garantie
Garantia acopera toate materialele componente si viciile de fabricatie cu exceptia,fara insa a fi limitate la:
 Componente uzate ca urmare a unei exploatari normale (perii colectoare, rulmenti, cabluri, etc) sau accesorii,
 Defecte cauzate de o exploatare, intretinere si depozitare necorespunzatoare, modificari neautorizate asupra echipamentului, costul transportului.
 Pagube materiale si leziuni corporale rezultate in urma exploatarii necorespunzatoare a echipamentului.
 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun
Captcha
Ai descoperit o eroare in caracteristicile/descrierea sau fotografia produsului? Anunta-ne, iar noi te premiem! Primesti un cupon de discount in valoare de 3% la urmatoarea comanda! Trimite-ne un mesaj aici.

Caracteristicile produselor prezentate pe mangazinul online sunt preluate sau puse la dispozitie de producatori si furnizori, iar Iarmaroc Traditional S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii. Imaginile/videoclipurile prezentate aici, au caracter informativ, pot avea mici diferente fata de produsul oferit spre vanzare si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Aceasta oferta de pret este valabila in limita stocului disponibil, nu reprezinta o promisiune Iarmaroc Traditional S.R.L. si poate fi modificata fara notificari prealabile. Nu exista valoarea minima a comenzii, pentru a fi onorata. Preturile sunt exprimate in RON si contin TVA.